Amasea Yachts – un nou brand de catamarane

O nouă companie – Amasea Yachts – va construi catamarane din aluminiu cu trei punţi, concepute pentru a traversa Atlanticul fără a fi nevoie să fie realimentat. Designul primului model de 25 metri este semnat de către Dr. Albert Nazarov, specialist în construirea catamaranelor de mare viteză.
Se va produce un număr limitat de unităţi ce vor oferi un nivel înalt de personalizare în funcţie de dorinţele clienţilor.


“Am decis să mă întorc la planşa de desen atunci când am căutat un catamaran de 20-25 metri cu care să pot naviga în jurul lumii dar nu am putut găsi unul“, a declarat Jack Wijnants fondatorul Amasea Yachts. “În momentul de faţă sunt disponibile pe piaţă catamarane scumpe, ce oferă posibilităţi limitate în ceea ce priveşte nivelul de personalizare al spaţiilor interioare, acestea fiind realizate folosindu-se materiale de o calitate nu foarte bună. În plus, ele oferă foarte puţină intimitate deoarece echipajul trebuie să folosească aceaşi bucătărie ca şi proprietarii/oaspeţii. Aşa că am decis să-mi construiesc propriul catamaran şi arătând schiţele unor prieteni yacht brokeri aceştia m-au sfătuit să-l şi comericalizez“.


Cu o lungime şi o lăţime similară competitorilor, Amasea 84’/25m oferă o punte suplimentară dedicată echipajului. Având trei punti în loc de două yachtul oferă mult mai multă flexibilitate în ceea ce privește organizarea interioară. Cabina proprietarului, de exemplu, poate fi pe puntea principală sau inferioară, iar yachtul este proiectat cu două bucătării: una pentru oaspeți și una mai mică pentru echipaj.
Catamaranele Amasea vor fi construite pe şantierul propriu aflat în Turcia, coca şi suprastructura fiind realizate din aliaj de aluminiu 5083. Coca va fi ranforsată pentru a putea permite ambarcaţiunii să navigheze la latitudini mari. Un alt concept inovator îl constituie faptul că viitorul proprietar va putea decide în totalitate în privinţa designului interior, putând chiar să-şi angajeze propriul designer. Catamaranele vor fi finalizate la un şantier naval din Italia sau Olanda, negocierile fiind în desfășurare.
Prima unitate va fi finalizata în aproximativ 18-20 luni dar timpii de construcție ulteriori vor fi de 13-16 luni, cu o producție maximă de șapte unități pe an.
De asemenea, un pachet de propulsie hibridă este avută în vedere în viitorul apropiat.

SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline