Flipper 640 SC – o barcă cu personalitate

 

Flipper640SC_Finnboat_Yachting_Pleasure (6)Flipper a fabricat întotdeauna ambarcaţiuni de calitate, cu pesonalitate. Ceea ce apreciez la ei este stilul… vor să fie diferiţi de ceilalţi concurenţi din piaţă şi chiar reuşesc. Evident, dacă vrei să optezi pentru o barcă ieşită un pic din tipar va trebui să plăteşti şi ceva în plus, dar eu cred că merită.

Noul Flipper 640 SC este o barcă deschisă cu o capacitate de transport de şapte persoane, o lungime de 6,25 metri şi o lăţime de 2,46 metri. Aceasta poate fi echipată cu un motor outboard cu o putere cuprinsa între 115 şi 200 CP. În varianta testată ea a fost echipată cu Mercury Verado Pro de 200 CP, o combinaţie excelentă care asigură putere maximă şi un zgomot redus.

Flipper640SC_Finnboat_Yachting_Pleasure (2)Detaliul principal care face diferenţa majoră între 640 SC şi alte ambarcatiuni este poziţionarea consolei care este amplasată asimetric, mai apropiată de tribord, rezultând astfel un spaţiu mai mare în partea dinspre babord pe unde se poate ajunge cu uşurinţă în prova bărcii.

Mă întorc cu descrierea la pupa bărcii unde regăsim o banchetă care este, de asemenea, mai apropiată de tribord dar care permite totuşi accesul la bord pe ambele părţi. Două cotiere ar spori confortul pentru ocupanţii acestei banchete. Cele două scaune poziţionate în spatele consolei au un design interesant, un pic cam pătrăţoase dar confortabile şi cu o bună susţinere laterală.

Flipper640SC_Finnboat_Yachting_Pleasure (3) Flipper640SC_Finnboat_Yachting_Pleasure (4) Flipper640SC_Finnboat_Yachting_Pleasure (5)Consola este solidă, cu un parbriz susţinut ferm de un cadru de inox şi continuă în mod elaborat aceleaşi linii de design ca şi scaunele şi banchetele. Pe planşa bordului este amplasat un display mare (all in one) care oferă toate informaţiile legate de parametrii tehnici şi de orientare. Poate parea un pic ciudat, dar datorită poziţionarii asimetrice a consolei scaunul conducătorului este aşezat aproape central, pentru ca atunci când la bordul bărcii se află doar acesta ambarcaţiunea să rămână echilibrată. Manşa care acţioneaza motorul este montată pe mijlocul consolei. Un torpedou spaţios şi o ladă frigorifică tip sertar sunt de asemenea integrate în această consolă.

Atunci când am ridicat bancheta din faţa consolei am fost de-a dreptul impresionat de spaţiul imens care se afla sub aceasta. Este un loc excelent unde puteţi depozita bagajele fiind ferite de ploaie şi soare. Constructorul spune că în acest spaţiu poate fi montată opţional şi o toaletă chimică dar eu nu aş transforma debaraua într-o toaletă incomodă.

Banchetele din prova formează un „C” şi în mod previzibil pot fi unite formând un pat pentru plajă. Pernele banchetei nu sunt foarte pufoase, dar se stă bine pe ele. Bine ar fi fost bine să avem şi câteva perne pentru reazăm/spătar.

Pe apă, barca se comportă excelent, iar calitatea execuţiei şi a materialeor folosite o face specială. Nimic nu tremură, nu vibrează şi te poţi bucura pe deplin de o plimbare pe mare fără ca zgomotul să te obosească.

Specificaţii tehnice:

Lungime: 6,25 m

Lăţime: 2,46 m

Pescaj: 0,7 m

Greutate: 1050 kg + motor

Capacitate pasageri: 7

Motorizare recomandată: 115200 CP

Capacitate rezervor combustibil: 140 l

Categorie CE: C

text: Ionuţ Tudose

 

FACEBOOK
INSTAGRAM
EMAIL
SEO Powered by Platinum SEO from Techblissonline